HTML

Our house, in the middle of our street

Lelakottból lelakandót. Agybaj, beleőszülés. Reméljük, szép lesz.

Vége a magánynak

2010.05.10. 11:10 :: nej

No, eltelt az Építő nélkül töltött három hét, és úgy fest, hogy mindenki sikeresen túlélte ezt az időszakot. A lakás ugyan nem lett kész, de azért egész jól haladtak a munkák, és most már tényleg kezd úgy kinézni, amilyennek elterveztük.
 

A wc vizesedését sikerült megoldani pót-vízszerelőnk segítségével, így minden helyiségben fel/le lehetett rakni a csempéket/padlólapokat. A kőművesek elvégezték a hátra maradt munkájuk egy részét, azaz kiszabadították a gipszkarton fogságából a szellőzőt a konyhában, illetve elbontottak egy kiálló falnyúlványt. A falak már csak a festésre várnak. Az áramhálózat bővítéséhez nagy nehezen megszereztem a közös képviselő aláírását (ez úgy történt, hogy elmentem a fogadóórájára, ahol közölte, hogy ehhez előbb nekem kell aláírnom neki valamit, de persze ahhoz nincs nála minta, úgyhogy másnap munkaidőben elmentem a rendes munkahelyére, és ott mindketten aláírtuk, ami a másiknak fontos volt).
 

Ha tanulságot kellene leszűrnöm az elmúlt három hétről, akkor az elsősorban az, hogy óbudai lakásfelújítást irányítani az Örsről, illetve Montenegróból nem lehet. Másodsorban, hogy a munkásokkal nem elég a feladatokat egyszer megbeszélni, mert nem úgy fognak rá emlékezni, ahogy azt megbeszéltük. Akivel megbeszéltem, hogy hétfő reggel jön, az hétfőn azt mondta, hogy hétfőről vagy keddről volt szó. Akivel azt beszéltem meg, hogy szerdán még egyeztetünk, hogy a péntek jó-e, az szerdán azt mondta, hogy biztosra mondtam a pénteket. Akivel pedig megbeszéltem, hogy hogyan kell az előszoba és a nappali közti részt csempézni, az pár nappal később azt mondta, hogy arról egyáltalán nem is beszéltünk… Ennek persze az lett a vége, hogy nem nagyon volt olyan munkás, akivel ne sikerült volna kisebb-nagyobb mértékben összeszólalkoznom a három hét alatt, és van olyan is, akit azonnal lecserélnék, de bizonyos okokból az nem lenne olyan egyszerű. Volt azért egy sikertörténet is: a bejárati ajtó. Szép lett, masszív, nem volt olyan drága, és még az ígértnél korábban készen is lett. Ilyen élményekből szerettem volna picit többet…

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://casanostra.blog.hu/api/trackback/id/tr541987933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása